haiiii, mcm ni la kalo jd student maktab.. haaa, ag2 kalo duk kt mktab mlaka ni..
ape yg jd skang?? AKU LAPAR!!!!
2 yg aq mmg xpuas hti kt cni.. ingt aq ni ape?? kucing ade plak mkanan.. manusia ni xdsediakn plak.. xde kedai or gerai pn nk jual mknan..
apela nasib aq.. mmg aq ade beli magi, tp ape la yg ade ngn magi 2.. errrrr
Monday, March 12, 2012
Subscribe to:
Comments (Atom)